Har bir blok quyidagi maʼlumotlarni oʼz ichiga olgan:
- koʼrsatkichning nomlanishi;
- koʼrsatkichning bajarilish indikatori;
- talab qilingan koʼrsatkichga erishgan maktablar%;
- talabni bajarmagan maktablar soni.
“Davomat” – dars jadvalidagi oʼquvchilar qatnashishi kerak boʼlgan darslarning umumiy soniga nisbatan oʼquvchilar qatnashgan darslar soni. Tashkilotda yoʼqlamalar qanchalik koʼp boʼlsa (sababidan qatʼiy nazar), ball shunchalik past boʼladi.
Eslatma: Koʼrsatkich tanlangan hisobot haftasida oʼtkazilgan darslarni hisobga oladi.
Koʼrsatkich qanday hisoblanadi?
Hisoblashda darslar tegishli oʼquvchilar soniga koʼpaytiriladi. Masalan, oʼquvchilar qatnashgan darslar ulushi- bu dars jadvalidagi darslar sonining darslarda qatnashgan oʼquvchilar soniga koʼpaytirishi.
Misol:
10 “B” sinfda 22 nafar oʼquvchi bor. 11/01/2022 sinfda 6 ta dars boʼldi.
- 1-oʼquvchi 3 ta darsda qatnashmagan;
- 2-oʼquvchi 6 ta darsda qatnashmagan.
Boʼlishi kerak:
Sinf oʼquvchilari qatnashishi kerak boʼlgan darslar soni 22 * 6 = 132 (oʼquvchilarning har biri 6 ta darsga borishi kerak edi)
U yerda:
Sinf oʼquvchilari qatnashgan darslar soni 132-3-6=123
Natija:
“Davomat” koʼrsatkichi (123/132)*100=93% ga teng
Koʼrsatkichlar chegaralari quyidagi jadvalda keltirilgan:
Таълим ташкилоти (мактаб) доирасида | Бошқарувчи ташкилотлар доирасида (Районо, Облоно, ХТВ) | |||||
Кўрсаткич номи | Паст тоифа | Ўрта тоифа | Юқори тоифа | Паст тоифа | Ўрта тоифа | Юқори тоифа |
Давомат | 0-59 | 60-84 | 85-100 | 0-59 | 76-84 | 85-100 |
Sharhlar
0 shathlar
sharhsiz qoldirish uchu tizimga kirish